søndag 22. januar 2012

Velkommen! :)

Velkommen til min nye blogg! :) Det er ett skikkelig pilotprosjekt for meg å begynne å blogge! Mye å lære ;-)  MEN jeg har lyst å dele noe av det som opptar meg,  det som gir hverdagen farge og inspirasjon.  Det kan være så mangt! Denne bloggen er tredelt. Har laget en del der jeg deler med meg ideer til hobbyting..alt i fra kort, sying og ting som skjer på Ninnis-kitchen.. BARE for morro skyld. Jeg er  ikke spesielt flink til noe jeg, men har stor glede av å sette meg ned å lage ting!! Resultatet kan bli så som så men..Jeg bare gjør det .. og har det artig!
Så har jeg en del der jeg deler hverdagsopplevelser og turer jeg gjør. Gode opplevelser gir livet glød.
Å få luft under vingene er godt, enten det er rett utenfor husveggen ellere litt lengre avgårde.
Så har jeg viet en del til Topptrimmen. Et prosjekt jeg liker meget godt! Noen andre turer lurer seg inn der også..Det er alltid fint å dele erfaringene på disse turene...og se hvordan andre tar seg til målet.
 Hverdagen blir så mye lettere å håntere om man har ting å glede seg til og at man setter seg selv til lading. Alle trenger det! Det er vondt å være  utladet og kjenne på motløshet. Det vet jeg litt om ...
Motløshet og tristhet skal ha minst mulig plass i livene våre! Den som er glad er sterk!!!
Om noe av det jeg skriver om kan være til litt inspirasjon i hverdagen gleder det meg!
Du klikker øverst på fanene for å velge!.

3 kommentarer:

  1. Herlig! Nå er du i gang! Jeg skal i allefall følge med på hva du gjør! " jeg er ikke spesielt flink til noe jeg" sier du, men det er jo bare sprøyt! Du er spesielt flink til mange ting du Ninni- mange ting! :-) Lykke til med blogginga!

    SvarSlett
  2. Grattis Ninni! For en herlig blogg. Blir en følger her ja. Du er flink i alt du, og til stor inspirasjon for meg og mange. Lykke til!

    SvarSlett
  3. Om NOEN her I verden skal skrive blog så er det DU Ninni! Jeg kjenner vel ingen som er så til inspirasjon og glede for andre som du! Lykke til!!!

    SvarSlett